Aldek
01.03.2022
Lokalizacja
gdyniaPartnerzy
Miasto GdyniaW ramach realizacji powstała nowa identyfikacja wizualna w uspójnionej kolorystyce nawiązującej do poprzedniej odsłony graficznej kultowych delikatesów. W witrynach zamiast wyklejek pojawiły się drewniane, podświetlane konstrukcje podzielone tematycznie, nawiązujące do asortymentu sklepu. Poszczególne elementy mają nowoczesny, ilustracyjny charakter. Pozostała przestrzeń elewacji została oczyszczona — odświeżono fasadę, a stare naklejki zniknęły. Budynek okala prawie pięćdziesięciometrowy szyld z giętej blachy z ręcznie malowanymi literami, która według zamysłu projektantki miała stać się samodzielnym detalem wpisanym w architekturę budynku.
Działanie zostało zrealizowane w ramach długoterminowej współpracy z miastem Gdynia i wprowadzania dobrych praktyk projektowych na ulicach miasta.