Aktualności

Wymiennikownia

11.07.2023

W zeszłym roku zaprojektowaliśmy identyfikację dla młodzieżowego centrum innowacji społecznych i designu. Wymiennikownia to przede wszystkim miejsce oraz ludzie, którzy wypełniają je aktywnościami – warsztatami, tańcem, działaniami edukacyjnymi i inicjatywami społecznymi. To otwarta świetlica na Chyloni, z której mogą korzystać nastolatki i młodzi dorośli.

W ramach rebrandingu powstał nowy logotyp oraz key visual inspirowany estetyką współczesnej kultury młodzieżowej – w trakcie researchu wizualnego inspirowaliśmy się okładkami płyt k-popowych oraz miejską modą. Maksymalistyczny charakter identyfikacji przełożył się na ilustracyjne podejście także w oznaczeniach poszczególnych funkcji przestrzeni Wymiennikowni, takich jak strefa wymiany ubrań, czy wypożyczalnia książek i gier oraz na nietypową formę szyldu. Stąd w identyfikacji, w ramach której powstały szablony plakatów i postów na social media, pojawiły się tekstury zaczerpnięte z zeszytów, intensywne kolory, psychodeliczne wzory i emoji. Po więcej wpadajcie na naszego Behance’a.